آیا ؟

خیلی سعی کردم خونه ام رو خونه کنم . از پوستر دخترک قاصدکی بگیر تا مبلمان و اسباب و وسایل و کوسن های قرمز روی صندلی و اون سه تا شاخه بامبو … تا پیکسل های به دیوار آویزون شده و حوله خوشگل ماهی دار برای دستشویی . حالا احساس ویرونی می کنم . برای خودم و خونه ای که تلاش کردم بسازم .. حالا می فهمم که مبل  و میز و صندلی نو و خوشگل کافی نیست . تو کاربوندیل همه وسایلم دست دوم بود، اما هیچ وقت موش نیومد  و من چقد دوستش داشتم . چقد خوشحال بودم . هیچ شبی آواره خونه دیگران نشدم . و از این خونه بدم میاد . با همه کوسن های قرمز و فوتان قرمز و سه تا بامبو . بیزارم از این که بی خانمانم کرده . که نمی تونم برم توش زندگی کنم . که دو روزه خیال راحت رو ازم گرفته ..  .

احساس می کنم دارم سقوط می کنم . یعنی می تونم دوباره خونه پیدا کنم ؟ دوباره خونه بسازم ؟ دوباره پامو بندازم روی پام و چای بخورم و به فوتانم تکیه بدم ؟ و نگران موش ها نباشم که با پاهای کوچیک و زشتشون تو آشپزخونه ام رژه برن؟  آیا .. ؟

آيا دوباره باغچه ها را بنفشه خواهم کاشت ؟

و شمعداني ها را

در آسمان پشت پنجره خواهم گذاشت ؟

آيا دوباره روي ليوان ها خواهم رقصيد ؟

 

There are no comments on this post.

پاسخی بگذارید

