روزگار سخت ِ سخت ِ سخت

خیلی غمگینم . خیلی خیلی خیلی ..
دیروز آرش برگشت شهر خودش، بعد از یه هفته ای که پیشم بود . ولی روز بد، بدتر شد . ساعت ۱۰ شب بود که یه موش توی آشپزخونه دیدم . یه عالمه گریه کردم و دنیال خونه گشتم و …
صبح که بیدار شدم دیدم موشه افتاده تو تله . فلک اومد انداختش دور. رفتم تله جدید خریدم، داغون و ناراحت. بعد از ۳-۴ساعت که تله رو گذاشتم یه صدای تق شنیدم و صدای جیر جیر موش و … با ترس و لرز رفتم نگاه کردم دیدم که بله! پرچم تله موش بالاست. یکی دیگه هم گیر افتادهء !ء
دیگه نتونستم تحمل کنم، اومدم خونه مریم اینا . با کلی مهربونی از پذیرایی کردن
اما هیچی از غصه ام نمی تونه کم کنه . الان رفتن که بخوابن، صدای صحبت کردنشون میاد از تو اتاق. و من دیوانه وار دلتنگ آرشم که پیشم باشه، کنارم باشه،آرومم کنه، کمک کنه، باهم حرف بزنیم و بخندیم و …ء

 و غصه دار جریان موشم، که خونه ام رو ازم گرفته .. :(( هی من کلی تلاش میکنم که خونه ام رو خونه کنم، خوشگل کنم، محل آسایش و آرامش کنم . و یهو یه موجود زشت و چندش آور و کوچیک همه چیز رو بهم میریزه … ء
و نگران درسامم، ۱۲ روز دیگه ترم تموم شده و من هزاااار تا کار دارم . و الان بدترین موقع است برای این آلاخون والاخونی و غصه خوردن و درس نخوندن … ء
و غصه این رو میخورم که هیچ کسی رو ندارم جز آرش که غصه هامو بهش بگم . نسیم تنها گزینه بوده همیشه که اونم خوب سرش شلوغه … آرش هم درس داره طفلکی . دلم نمیاد از درس بندازمش … به اندازه کافی این دو روز این کارو کردم … ء
دلم می خواد گریه کنم . های های . و نگرانی و غصه نداشته باشم … و بخوابم و بیدار بشم و همه چی خوب و درست شده باشه … دلم میخواد گـــــریـــه کنم …. :(( ء

There are no comments on this post.

پاسخی بگذارید

