معضل خواب

از یه جایی از شب که میگذره، هرچقدر هم که خسته و داغون باشم، پا نمیشم برم بخوابم ! همش فکر میکنم که خب دیگه، فردا صبح رو که از دست دادم، بذار حداقل الانو بیدار باشم و کار کنم !
خلاصه که مشق آمارم رو نوشتم و تموم شد . یه نگاهکی فردا میندازم ودستی به سرو گوشش می کشم بعد سابمیت میکنم . همین امشب دو تا سوتی بزرگ دادم بودم انقد که گیج و خوابالوده بودم ، خدا میدونه چند تا سوتی دیگه دادم و نفهمیدم .
یه جورایی کرم دارم اصن انگار. به قول خانوم کره، «تو اولیه ترین نیاز هات رو برآورده نمی کنی» که یکیش هم اینه که برم بخوابم وقتی خوابم میاد!!

رفتم ..

There are no comments on this post.

پاسخی بگذارید

