هنوز مهر ورودم به آمریکا خشک نشده بود که …

عکس های مسافرت کوتاهمون به شیکاگو رو تماشا می کردم . چه حال و هوای عجیبی بود. تازه ۱ هفته بود که پامون به خاک آمریکا رسیده بود، هنوز کمی جت لگ داشتیم،  و صد البته دلتنگ بودیم ! گواه دلتنگی و اعصاب نا آروم من هم، خواب های پریشونم بود در هر دو شبی که خونه شبنم خوابیدیم.. که چه خواب های بدی دیدم و مامان طفلکی شبنم، خانوم مهندسی، که هر دو با هم توی یک اتاق خوابیده بودیم، دو بار با صدای جیغ و داد من از خواب پرید .. یه بار با صدای جیغ خودم از خواب بیدار شدم، و یک بار دیگه در حالیکه خواب می دیدم که دارم آش پشت پای خودم رو می خورم، از خواب بیدار شدم و فریاد زدم که :«خوشمزه بوووود!» :دی
همینطور که عکس ها رو می دیدم، با خودم فکر کردم که، چه جسارتی کردم ها! هنوز جوهر مهر ورودم به آمریکا خشک نشده، بلیط قطار خریدم و راه افتادم به سفر ! قطار ساعت ۵ حرکت می کرد و من می خواستم ساعت ۴ تو ایستگاه باشم. تند و تند برای توی راه کتلت می پختم، و میانه پخت و پز فهمیدم که نمک ندارم! از پسر چینی که در همسایگی ام زندگی میکنه کمی نمک قرض گرفتم، و ای وای که چقدر کتلت پختن طوووول می کشه! کتلت هارو پخته و نپخته گذاشتم توی یه ظرف و زنگ زدم به «یلو کب»! ( Yellow Cab!)  با نگرانی اینکه دیر بشه، منتظرش شدم تا بیاد، و به موقع اومد .. اون موقع هنوز نمی دونستم که تاکسی های دیگه ای هم توی شهر هست، که خیلی تمیز تر و مرتب تر از یلو کب هستند.

خلاصه اش اینکه به موقع سوار قطار شدم و راه افتادم .. شرح بقیه سفر ، در این پست جا نمیشه.. همه اینها اینطور شد که از ذهنم گذشت، که یاد اون هفته اول افتادم، که با چه اعتماد به نفسی تو مملکت غریب راه افتادم و رفتم سفر .. و نباید از انگیزه این سفر کوتاه هم گذشت البته، که بهم انرژی و جسارت می داد .. اولین جشن تولد آرش در آمریکا رو که نمی تونستم از دست بدم ..

There are no comments on this post.

پاسخی بگذارید

